Inget händer?

Välkommen till Rootesklubbens forum! Här finner du först lite viktig information om ditt nya forum. Klicka på rubriken här överst i rutan så kommer du vidare.

Inget händer?

Inläggav Kristian J » 2018 09 02, 7:21

Ska man anse att detta forum har somnat in?
Verkar vara lite tunt
Kristian J

Re: Inget händer?

Inläggav hillmanolle » 2018 10 06, 4:55

Hej Kristian och ev. andra besökare till detta forum

Jag kan bara att säga att jag djupt beklagar att inlägget från Kristian blev liggande utan åtgärd i drygt en månad.
Felet är att vi två moderatorer inte har skött vårt jobb ordentligt. Vi bestämde oss för att alternera med att kolla om något inlägg gjorts, som skulle ut på forumet. Bra länge fungerade det, så att vi kollade och stämde av med varandra och det fanns aldrig några inlägg att ta hand om. Sommar och värme och bilkörning kom och vi hade sådant att tänka på. När det sedan blev september hade vi båda tydligen glömt bort detta vårt forum. Det finns inga ursäkter.
På årsmötet den 27 okt. kommer jag att yrka på att vi lägger ner vårt forum. Det blev ingen succé. Kanske är vi en för liten klubb för att ha behov av den här kontaktvägen. Vi har en hemsida och vi finns på Facebook och för medlemmar finns vår klubbtidning. Det tycks vara det maximala vad vi räcker till för.

Fram till årsmötet måste vi skärpa oss och kolla upp eventuella reaktioner på det ovan sagda. Det funkar också att ringa någon av oss. Olle på tel 072-9760005 och Christian på tel 070-2728106

Rooteshälsningar från Olle Lindberg och Christian Carlsson
Användarvisningsbild
hillmanolle
Site Admin

Återvänd till Rootesklubbens forum